Sprawa jest na tyle poważna, że zajęli się nią właśnie radni miejscy.
- Tu chodzi o osoby starsze, które często nie potrafią korzystać z internetu - tłumaczy wiceprzewodniczący Rady Miasta Jerzy Harłacz. - Zaproponujemy więc, by w ramach protestu miasto zmieniło firmę, która obsługuje ratusz i spółki miejskie w zakresie energii elektrycznej. Przeniesiemy się do takiej firmy, która zostawi w naszym regionie otwarte biuro obsługi klienta - ostrzega.
W koncernie Energa uspokajają. Zachęcają do dokonywania przelewów elektronicznych, ale przypominają, że nasze rachunki z Energi możemy także opłacać na poczcie, w każdym banku poleceniem zapłaty, w kasach oddziałów Skok Stefczyka oraz w punktach VIA Moje Rachunki. VIA to nowoczesna usługa, dostępna w ponad 8.000 punktów w całej Polsce - w sklepach, sieciach spożywczych i stacjach benzynowych. W Białogardzie punkty VIA mieszczą się m.in. w sklepie Intermarche, na stacji Orlen przy Szosie Połczyńskiej oraz w biurze kredytowym Lukas przy ul. Wojska Polskiego 84.
Jak dokonać opłat w punkcie VIA Moje Rachunki? Wystarczy, że razem z zakupami podamy kasjerowi rachunek. Kasjer odczyta z niego kod kreskowy. Klient dokonuje wpłaty i wszystko gotowe. Po transakcji kasjer wręczy paragon potwierdzający dokonanie wpłaty. Prowizja za opłacenie rachunków za prąd wynosi 99 groszy.
Co natomiast z biurem obsługi klienta? - dopytujemy w Enerdze. Na razie działa, mieści się przy ul. Kołobrzeskiej 32, czynne jest codziennie w godz. 8-16. Ponadto w każdej sprawie można też zadzwonić do elektronicznego BOK, tel. 801-555-500.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?