Na specjalnie zwołanej konferencji Jerzy Hardie-Douglas mówił m.in, że pieniądze na produkcję filmu promującego Szczecinek były zagwarantowane w budżecie miasta. Samorządowa Agencja Promocji i Kultury wybrała renomowaną firmę, która kręci materiały reklamowe dla ogólnopolskich marek.
Kamil Klimek, szef SAPiK-u, dodawał, że za 120 tys. zł otrzymano w sumie trzy filmy, które będą promować Szczecinek w mediach ogólnopolskich, a miastu zależy, aby materiał dotarł do jak największej liczby odbiorców, więc otrzyma go każdy, kto się o niego zwróci. – Także Prawo i Sprawiedliwość i inne partie – zapewniał burmistrz. W tej cenie są pełne prawa autorskie i zgody znanych artystów, którzy tam występują na wykorzystanie ich wizerunków. Koalicja Obywatelska poprosiła o zgodę na wykorzystanie filmu i go dostała.
Przypomnijmy, że sztab wyborczy PiS uważa, że KO wykorzystała do prowadzenia kampanii film nakręcony za pieniądze publiczne i powiadomiła o tym komisarza wyborczego.
POLECAMY:
Zachęcamy również do korzystania z prenumeraty cyfrowej Głosu Koszalińskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?