Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Bezpłatna nauka markeringu

(ing)
Dlaczego warto zabiegać o pozytywny wizerunek firmy? Jak pozyskać klienta? Jak się nim “opiekować"? Jak powinien wyglądać efektywny system reklamacji i skarg? I na czym polegają zasady komunikacji marketingowej? Odpowiedzi na te pytania można będzie uzyskać na bezpłatnym szkoleniu organizowanym w najbliższy wtorek w sali konferencyjnej świdwińskiego starostwa.

Prowadzić je będzie Marzena Frankowska, wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości i Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie. Szkolenie jest adresowane do właścicieli mikro i małych firm, osób nimi zarządzających oraz pracowników zajmujących się marketingiem. Mile widziani będą również ci, którzy maja pomysł na własny biznes, ale nie do końca wiedzą, jak zadbać o wizerunek przyszłej firmy. Osoby zainteresowane swój udział w szkoleniu muszą potwierdzić do poniedziałku (nr faksu i tel.: 365-69-72). Uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie o jego ukończeniu. Początek kursu zaplanowano na godz. 10. Organizatorzy zapewniają poczęstunek (kanapki, ciastka, ciepły posiłek, kawa, herbata), który podawany będzie podczas dwóch przerw. Dodatkowych informacji udzielają Elżbieta Lipkowicz i Helena Dunaj, z którymi można się kontaktować pod numerem telefonu: 365-69-72.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!