I ratusz stworzył Koszalin. Oficjele zaprezentowali nowe...

    I ratusz stworzył Koszalin. Oficjele zaprezentowali nowe logo miasta

    Marzena Sutryk, marzena.sutryk@gk24.pl

    Głos Koszaliński

    Aktualizacja:

    Głos Koszaliński

    I ratusz stworzył Koszalin. Oficjele zaprezentowali nowe logo miasta
    Od wczoraj żyjemy w nowym Koszalinie. Tak przynajmniej przekonywano podczas prezentacji nowego wizerunku - miasta rozwiniętego, przyjaznego, aktywnego i pełnego optymizmu.
    I ratusz stworzył Koszalin. Oficjele zaprezentowali nowe logo miasta

    Strefa Biznesu

    Strefa Biznesu


    Jesteś właścicielem małego lub średniego przedsiębiorstwa? A może planujesz uruchomić działalność? Szukasz interesujących informacji dotyczących gospodarki, biznesu, prawa i pracy. Zajrzyj na nasz specjalny serwis Strefa Biznesu - www.strefabiznesu.gk24.pl



    Sala Bałtyckiego Teatru Dramatycznego była wczoraj pełna po brzegi.
    W godzinach pracy urzędu organizatorzy spotkania z ratusza zaprosili na salony m.in. radnych, urzędników miejskich i przedstawicieli spółek i instytucji komunalnych. Na sali pojawili się także przedsiębiorcy, specjaliści od reklamy oraz pracujący przy projekcie.

    We foyer teatru czekał na wszystkich drobny poczęstunek, a na sali ponad godzinny pokaz z laserami włącznie.

    Na scenie prezentowały się kolejno grupy taneczne z udziałem młodych ludzi rodem z Koszalina. Ekspresja ich tańca miała oddawać charakter miasta, gdzie każdy żyje pełnią życia.

    W tle publika mogła oglądać kolejne filmy z życia miasta, do tego sondy uliczne z mieszkańcami, którzy opowiadają o tym, jak się żyje w Koszalinie. Wszystko oczywiście pełne optymizmu.

    Po prezentacji głos zabrał prezydent Mirosław Mikietyński. - Byliście świadkami stworzenia nowego Koszalina - mówił. - Nasz kapitał to Festiwal Młodzi i Film, kultura jamneńska, parki, rzeka, lasy, położenie między morzem, a jeziorami. Nasi mieszkańcy mają w sobie wiele optymizmu, na tych wartościach musimy budować pozytywny przekaz dla mieszkańców i miasta.

    W planach jest m. in. pomysł ze stworzeniem strefy żywiołów.
    - Co roku w innym rejonie miasta będziemy umieszczać kolejną z czterech instalacji, obrazujących żywioły: wodę, ogień, wiatr, ziemię - mówił prezydent. - Koszalin to miejsce, gdzie każdy może żyć pełnią życia. Będę tę strategię realizował z pełnym przekonaniem, a was chcę przekonać, abyście ten obraz Koszalina kupili.

    Jakie są kolejne pomysły na promocję? Szczegóły dopiero mają być omawiane. Na pewno w ratuszu zostanie wymieniony papier firmowy, wizytówki, gadżety promocyjne. Jako materiał reklamowy mają być wykorzystane fragmenty prezentowanych wczoraj krótkich i dynamicznych filmów z życia miasta.

    Nad marką Koszalina, której wyróżnikiem jest przede wszystkim nowe logo, pracowała wrocławska agencja Metamorphosis Brand Communications. Za pracę wzięła ok. 50 tys. zł, za pomysł na logo - ok. 40 tys. złotych. Wczorajszy pokaz w BTD kosztował (razem z laserami za 12 tys. zł) 20 tys. złotych.

    Czytaj także

      Komentarze (31)

      Wszystkie komentarze (31) forum.gk24.pl

      Polub nas na Facebooku

      Zdjęcia z Koszalina

      Wideo z Koszalina

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Polecamy

      Strefa Dobrego Stylu: idealny makijaż permanentny [WIDEO]

      Strefa Dobrego Stylu: idealny makijaż permanentny [WIDEO]

      Sołtys Roku 2017 - zagłosuj

      Sołtys Roku 2017 - zagłosuj

      Inwestycje zagraniczne: jak są ważne dla polskiej gospodarki?

      Inwestycje zagraniczne: jak są ważne dla polskiej gospodarki?

      Smaki Pomorza 2017 - sprawdź wyniki

      Smaki Pomorza 2017 - sprawdź wyniki

      Zobacz koniecznie

      Sarbinowo: Miejscowość zalana po ulewach

      Gry On Line - Zagraj Reklama