Gadżety promocyjne — czyli do jakich gadżetów warto...

    Gadżety promocyjne — czyli do jakich gadżetów warto zastosować nadruki sublimacyjne?

    materiał partnera

    Głos Koszaliński

    Aktualizacja:

    Głos Koszaliński

    Gadżety promocyjne — czyli do jakich gadżetów warto zastosować nadruki sublimacyjne?
    Gadżety promocyjne — czyli do jakich gadżetów warto zastosować nadruki sublimacyjne?

    Obecnie gadżety reklamowe miewają różnorodne postacie. Czasem są to kubki, innym razem breloki, galanteria lub koszulki. Dla firmy najważniejsza powinna być jakość gadżetów oraz ich nadruków. Dlatego coraz częściej wybór pada na zastosowanie druku sublimacyjnego, aby logo i nazwa firmy była trwała i wyraźna.



    Dlaczego warto nanosić na gadżety nadruki sublimacyjne?



    Druk sublimacyjny jest obecnie bardzo popularną formą, która pozwala nanieść nadruk na dany przedmiot, czy też materiał. Wszystko za sprawą tego, iż wiąże się to ściśle z wieloma korzyściami dla przedsiębiorców, którzy inwestują w taką formę promocji.



    Korzyści związane ze stosowaniem nadruku sublimacyjnego na gadżetach reklamowych






    • cena — istnieje szereg gadżetów, których cena jest dostosowana nawet dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Dlatego nawet po naniesieniu nadruku sublimacyjnego, cena końcowa w wielu przypadkach nie jest zbyt wysoka.

    • trwałość nadruku — warto zaznaczyć, że dużą zaletą stosowania nadruków sublimacyjnych jest jego jakość. Toteż nie trzeba obawiać się, że po kilku praniach, myciach, czy też częstym stosowaniu, logo firmy zetrze się lub zacznie się zdzierać.

    • łatwość — raz inwestując, np. w prasy do kubków, można samodzielnie wykonywać nadruki. Tym bardziej że urządzenia tego typu są bardzo proste w obsłudze i nie zajmują zbyt wiele miejsce.


    Najpopularniejsze gadżety sublimacyjne



    Nie da się ukryć, że są gadżety, które są częściej wybierane przez firmy, od innych. Wynika to jednakowo z profilu firmy, kosztów związanych z kupnem takich gadżetów, czy też z ich dostępnością.


    Najpopularniejszym gadżetem jest oczywiście długopis. Dziś niemal każda firma posiada swój własny model, który kolorem nawiązuje do profilu firmy i do tego posiada jej logo. Dużym atutem długopisów jest niska cena oraz częste wykorzystanie ich przez konsumentów. Tym samym promocja staje się znacznie łatwiejsza. Przez to, że nadruk na długopisie jest niewielki, to cena nadruku również jest niska.



    Oprócz długopisów popularne są również następujące rodzaje gadżetów promocyjnych, na których umieszcza się nadruk sublimacyjny:




    • kubki — bardzo łatwo można wykonać nadruk, cena nadruku jest bardzo niska, do tego oczywiście trzeba doliczyć koszty kupna samego kubka,

    • koszulki — cena wzrasta do ok. 15 zł za nadruk, z kolei koszulki to koszt w granicach 20-30 zł,

    • puzzle — szczególnie popularny w branży związanej w jakikolwiek sposób z dziećmi, sublimacja ok. 8 zł, a same puzzle co najmniej 10 zł.


    Skąd kupować gadżety reklamowe?



    Wielu klientów zwraca uwagę nawet na najdrobniejsze wady gadżetów promocyjnych. Dlatego, jeśli nie chcesz inwestować pieniędzy w negatywny PR, koniecznie musisz zwrócić uwagę na najwyższą jakość gadżetów. Bardzo wiele różnych przedmiotów, które można wykorzystywać w tym celu, dostępnych jest na supportart.pl. Poza tym można także zakupić tam sprzęt, który umożliwi wykonanie samodzielnych nadruków technologią sublimacyjną.


    Czytaj także

      Komentarze

      Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo