Na Śniadanie Biznesowe on-line pod hasłem „Techniki radzenia sobie z trudnym klientem - jak zamieniać trudne sytuacje w dobre relacje”, zapraszają szefowie koszalińskiego Centrum Biznesu. Śniadanie zaplanowane zostało na 21 kwietnia.
- Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do radzenia sobie z trudnymi klientami i wskazanie metod rozwiązywania problemów i aktywnego przeciwdziałania występowaniu trudnych sytuacji. Trudny klient dla każdego może oznaczać coś innego. Nie ma recept uniwersalnych, ale zawsze jest warto poszukać rozwiązań, dzięki którym obie strony konfliktu uzyskają zadawalający stan - mówią nam organizatorzy.
W trakcie spotkania uczestnicy dowiedzą się jak niwelować najczęstsze błędy podczas obsługi klienta i jak zapobiegać trudnym sytuacjom, pokazane zostanie jak zwiększyć pewność siebie w sytuacjach trudnych i jak stawiać granice przy jednoczesnym okazaniu szacunku i zrozumienia klientowi.
Szkolenie poprowadzi Elżbieta Nell-Chojnowska, właścicielka koszalińskiej firmy SPEKTRUM. Spotkanie trwać będzie w środę 21 kwietnia w godz. 10-12 przy wykorzystaniu aplikacji Zoom. Zgłoszenia drogą mailową na adres: [email protected].
Polskie skarby UNESCO: Odkryj 5 wyjątkowych miejsc
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?