Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
9 z 30
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Fryzjerstwo jest dla Jolanty Miłaszewskiej - jednej z...

Laur Piękna 2018 - poznaj liderów [FOTOSTORY]

Fryzjerstwo jest dla Jolanty Miłaszewskiej - jednej z faworytek rywalizacji w kategorii najpopularniejszej fryzjerki - pasją już od ponad 20 lat. Już jako 15-letnia dziewczyna wiedziała, że to właśnie to, co chce robić w życiu.



- Czasami żartuję, że spełniam marzenia mamy, bo ona też chciała zostać fryzjerką - komentuje Jolanta Miłoszewska, która prowadzi w kategorii Fryzjer Roku w Plebiscycie Laur Piękna 2018.

Pani Jolanta, przez lata pracowała w Koszalinie, potem postanowiła założyć własną działalność w Anglii.

- Pracowałam za granicą przez 8 lat, wróciłam dopiero w ubiegłym roku w wakacje - mówi nasza rozmówczyni. - Najmilsze było to, że wiele z moich klientek, sprzed 10-11 lat, teraz gdy wróciłam, nadal chce korzystać z moich usług. Trudno o lepszy komplement.

Fryzjerka, jak sama mówi, uwielbia swoją pracę, ale woli strzyc i czesać kobiety - to daje jej największą satysfakcję,

Lubi też to, że w tej pracy nie można stać w miejscu. - Cieszę się, że ten zawód tak bardzo się rozwija. Ciągle jeździmy na targi, szkolenia. Uczymy się poznajemy nowe techniki i za chwilę pojawiają się na rynku kolejne - zaznacza. - Na pewno nasza praca dziś jest o wiele łatwiejsza i bezpieczniejsza ze względu na dostępność nowoczesnych kosmetyków.

(zp)

Zobacz również

Widowiskowy pokaz musztry Turków w Medyce [ZDJĘCIA]

Widowiskowy pokaz musztry Turków w Medyce [ZDJĘCIA]

Prezydent Sosnowca po spadku Zagłębia: Nie chowam głowy w piasek

Prezydent Sosnowca po spadku Zagłębia: Nie chowam głowy w piasek

Polecamy

Tyle zarabialiśmy 20 lat temu, w roku wstąpienia Polski do UE

Tyle zarabialiśmy 20 lat temu, w roku wstąpienia Polski do UE

Planujesz urlop w Chorwacji? Właśnie spadł tam... śnieg

Planujesz urlop w Chorwacji? Właśnie spadł tam... śnieg

Reklamy na VOD już w Polsce – będziesz oglądać?

Reklamy na VOD już w Polsce – będziesz oglądać?