Strefa Biznesu
Strefa Biznesu
Jesteś właścicielem małego lub średniego przedsiębiorstwa? A może planujesz uruchomić działalność? Szukasz interesujących informacji dotyczących gospodarki, biznesu, prawa i pracy. Zajrzyj na nasz specjalny serwis Strefa Biznesu - www.strefabiznesu.gk24.pl
Sala Bałtyckiego Teatru Dramatycznego była wczoraj pełna po brzegi. W godzinach pracy urzędu organizatorzy spotkania z ratusza zaprosili na salony m.in. radnych, urzędników miejskich i przedstawicieli spółek i instytucji komunalnych. Na sali pojawili się także przedsiębiorcy, specjaliści od reklamy oraz pracujący przy projekcie.
We foyer teatru czekał na wszystkich drobny poczęstunek, a na sali ponad godzinny pokaz z laserami włącznie.
Na scenie prezentowały się kolejno grupy taneczne z udziałem młodych ludzi rodem z Koszalina. Ekspresja ich tańca miała oddawać charakter miasta, gdzie każdy żyje pełnią życia.
W tle publika mogła oglądać kolejne filmy z życia miasta, do tego sondy uliczne z mieszkańcami, którzy opowiadają o tym, jak się żyje w Koszalinie. Wszystko oczywiście pełne optymizmu.
Po prezentacji głos zabrał prezydent Mirosław Mikietyński. - Byliście świadkami stworzenia nowego Koszalina - mówił. - Nasz kapitał to Festiwal Młodzi i Film, kultura jamneńska, parki, rzeka, lasy, położenie między morzem, a jeziorami. Nasi mieszkańcy mają w sobie wiele optymizmu, na tych wartościach musimy budować pozytywny przekaz dla mieszkańców i miasta.
W planach jest m. in. pomysł ze stworzeniem strefy żywiołów.
- Co roku w innym rejonie miasta będziemy umieszczać kolejną z czterech instalacji, obrazujących żywioły: wodę, ogień, wiatr, ziemię - mówił prezydent. - Koszalin to miejsce, gdzie każdy może żyć pełnią życia. Będę tę strategię realizował z pełnym przekonaniem, a was chcę przekonać, abyście ten obraz Koszalina kupili.
Jakie są kolejne pomysły na promocję? Szczegóły dopiero mają być omawiane. Na pewno w ratuszu zostanie wymieniony papier firmowy, wizytówki, gadżety promocyjne. Jako materiał reklamowy mają być wykorzystane fragmenty prezentowanych wczoraj krótkich i dynamicznych filmów z życia miasta.
Nad marką Koszalina, której wyróżnikiem jest przede wszystkim nowe logo, pracowała wrocławska agencja Metamorphosis Brand Communications. Za pracę wzięła ok. 50 tys. zł, za pomysł na logo - ok. 40 tys. złotych. Wczorajszy pokaz w BTD kosztował (razem z laserami za 12 tys. zł) 20 tys. złotych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?