Krwawe sceny przestają już robić na nas wrażenia. Według naukowców, w zalewie przemocy z ekranu przestajemy reagować nawet na najbardziej drastyczne obrazki. Pewnie dlatego spot Alexander Commercials "Embrace life"(Obejmij życie) otrzymał tak duży pozytywny odbiór wśród widzów na całym świecie i w ciągu niecałego roku przyniósł jego twórcom ogromne uznanie i nagrody.
Film w zaledwie dwa tygodnie po zamieszczeniu zyskał ogólnoświatowy rozgłos i uznanie użytkowników serwisu wideo oraz wielu niezależnych środowisk. Tylko na You Tube obejrzało go już ponad 12.5 milionów widzów i według użytkowników tej strony film został oceniony jako niosący największą wartość edukacyjną i zdobył tytuł najlepszej reklamy.
Klip zdobył także dwie prestiżowe nagrody: złoty medal na festiwalu International Advertising Awards oraz brąz na Cannes Lions International Festival of Creativity.
W krótkim czasie stał się fenomenem na światową skalę.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?