FLESZ - Rachunki za prąd idą w górę
Awaria z mBanku. Klienci stracili pieniądze
Awaria miała miejsce w mBanku. O problemach poinformowano wczoraj wieczorem. Usterkę na szczęście udało się szybko naprawić, o czym Bank powiadomił dzisiejszego poranka. Niestety, niektórzy klienci zdążyli już stracić pieniądze. O jakich sumach mowa?
Polecamy
Pieniądze znikały z kont, gdy klienci m.in. dokonywali płatności w sklepach. Okazało się, że bank pobierał dwukrotność należnej sumy. Płatności kartą były dwukrotnie księgowane.
- Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe - napisał w mediach społecznościowych mBank.
Jak zgłaszali klienci banku, podwójna płatność była naliczana przy:
- płatnościach w sklepie,
- płatnościach w Internecie,
- wypłatach z bankomatu.
mBank przeprasza klientów. Awaria została zażegnana
Na szczęście mBank szybko zareagował na błąd. - Właśnie rozpoczęliśmy proces zwracania pieniędzy - poinformowano we wtorek po godz. 6.00. Natomiast po godzinie 7.00 ogłoszono, że awaria została zażegnana. - W historii operacji zobaczycie korektę transakcji - zapewnia klientów mBank. mBank zapewnił, że klienci odzyskają pieniądze najszybciej jak to możliwe. Dokładnej daty i godziny jednak nie znamy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?