Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Media a turystyka. Debata w Darłowie

archiwum
archiwum
26 sierpnia o godzinie 9.30 w Ośrodku Wczasowym Piramida II, ul. Jagielońska 3 w Darłowie rozpocznie się trzecia już edycja debaty "Media a turystyka" organizowanej przez zarząd Darłowskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej oraz starostę sławieńskiego.

Tegoroczna edycja jest szczególna ponieważ organizowana jest pod patronatem prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej oraz rektora Akademii Morskiej w Gdyni. Wezmą w niej udział przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Zachodniopomorskiej Organizacji Turystycznej, nauki, mediów, jednostek samorządowych oraz branżowych organizacji pozarządowych i biznesu turystycznego.

W trakcie debaty odbędzie się panel dyskusyjny pod nazwą "Turystyka wędkarska szansą na wydłużenie sezonu turystycznego", a w przeddzień - 25 sierpnia 2014 r, szkolenie pn "Profesjonalizm w obsłudze ruchu turystycznego", kierowane do pracowników i właścicieli obiektów branży turystycznej z terenu działania Darłowskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej (koszt uczestnictwa w szkoleniu - 100 zł).

Program szkolenia 25 sierpnia
"Profesjonalizm w obsłudze ruchu turystycznego":

9.00 - 10.50 - dr Katarzyna Mysiak - Akademia Morska w Gdyni, Katedra Turystyki - budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez obsługę klienta. Podstawowe zasady obsługi klienta. Wizerunek profesjonalnego pracownika obsługi turysty. Rola pozytywnych relacji w kontakcie z klientem. Umiejętności interpersonalne. Znaczenie pierwszego kontaktu z klientem. Prawidłowa prezentacja oferty. Techniki utrzymania stałych relacji z klientem. Rozwój własny, zarządzanie czasem, odporność na stres;

11.00 - 12.30 - dr Katarzyna Mysiak - Akademia Morska w Gdyni, Katedra Turystyki: savoir - vivre i etyka pracy. Profesjonalna obsługa turystów przez telefon, uwzględnienie treści wypowiedzi, zarządzanie głosem i zadawanie pytań, zamykanie rozmów. Netykieta czyli jak zachowywać się w "sieci";

12.40 - 14.30 - dr inż. Marlena Prochorowicz - Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Zakład Polityki Gospodarczej i Turystyki. Typy osobowości turystów. Zasady postępowania, komunikowania się i oddziaływania w zależności od osobowości klienta. Trudny klient, trudne sytuacje. Zasady przyjmowania i załatwiania reklamacji;

15.15 - 16.15 - Jacek Janowski - Z - ca Dyrektora Departamentu Współpracy Regionalnej Polskiej Organizacji Turystycznej w Warszawie - dobre praktyki w turystyce. Narodowa, regionalne oraz lokalne organizacje turystyczne - zasady i sposoby współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego i przedsiębiorstwami branży turystycznej w świetle obowiązującego prawa;

16.25 - 17.25 - Zdzisław Pawlicki - Dyrektor Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej w Szczecinie - Centra
I formacji Turystycznej i ich rola w promocji regionów turystycznych. Zasady działania i współpracy z obiektami turystycznymi.

Kontakt do organizatora: Darłowska Lokalna Organizacja Turystyczna w Dorzeczu Wieprzy, Grabowej i Unieści, ul. Sempołowskiej 2a, 76 - 100 Sławno, email: [email protected]

Czytaj e-wydanie »

Zaplanuj wolny czas - koncerty, kluby, kino, wystawy, sport

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!