Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nieczytelne zawiadomienie z In Post

Marzena Sutryk
- Tu powinien być adres punktu, w którym jest moja przesyłka. Ja tu niczego nie widzę - komentuje Ryszard Popik.
- Tu powinien być adres punktu, w którym jest moja przesyłka. Ja tu niczego nie widzę - komentuje Ryszard Popik. Radosław Brzostek
- Dostałem zawiadomienie, że mam przesyłkę do odbioru, ale bądź człowieku mądry i zgadnij - gdzie - zastanawia się Ryszard Popik z Koszalina, który otrzymał awizo z firmy In Post. Zgłosił się z nieczytelnym kwitem do naszej redakcji.

- Na tym świstku, który zastałem w skrzynce, nie ma żadnego adresu, jest tylko moje nazwisko i numer przesyłki - mówi pan Ryszard. - Domyślam się, że to z sądu, bo jestem biegłym, ale to awizo to przykład czyjegoś niechlujstwa. Nie dość, że to zawiadomienie powtórne, a pierwszego nawet na oczy nie widziałem, więc mogę wnioskować, że nikt mi go wcześniej nie dostarczył albo rzucił, nie wiadomo gdzie. A druga sprawa, skąd ja mam wiedzieć, gdzie mam szukać swojej przesyłki? W rubryce adres nikt niczego nie wpisał.

Gdy wzięliśmy kwit do ręki, a następnie pod światło, wówczas można było odczytać ledwo widoczny adres, prawdopodobnie ul. Westerplatte, ale numer już był nie do rozszyfrowania. Najwyraźniej doręczyciel przesyłki wypełnił zawiadomienie niedokładnie i na kopii praktycznie niewiele się odbiło.

- A to dziękuję za pomoc, to ja w takim razie jadę szukać na Westerplatte mojej przesyłki - stwierdził Czytelnik. - To kolejny przykład na to, że nowa firma, która obsługuje sądy, nie radzi sobie. Nikt nawet nikt nie wpadł na to, by na tym kwicie podać telefon kontaktowy albo adres, z którego mogliby skorzystać klienci. Słowem - szukaj wiatru w polu.

Przypomnijmy, In Post wygrał w kraju przetarg na obsługę przesyłek dla sądów i prokuratur. Do naszej redakcji docierają różne sygnały w tym temacie, m. in. właśnie tego typu, że odbiorca ma problem z odnalezieniem przesyłki.

- Jeżeli ktoś otrzymał awizo z nieczytelnym adresem miejsca odbioru przesyłki, ale jest na nim czytelny numer przesyłki, to może skorzystać z pomocy infolinii albo na stronie internetowej In Post, poprzez wyszukiwarkę, ustalić, gdzie jest ta konkretna przesyłka - twierdzi Daniel Burzyński, który jest przedstawicielem firmy In Post w Koszalinie. - Natomiast, gdy numer też jest nieczytelny, wówczas warto przyjechać do naszej siedziby i tu - podając swoje nazwisko - dowiedzieć się, co z tą przesyłką. Można to też zrobić za pośrednictwem infolinii.

W takim razie, gdzie szukać w Koszalinie siedziby In Post? - To ul. Szczecińska 17, czynne w godzinach 10 - 18 od poniedziałku do piątku - mówi Daniel Burzyński.

Kontakt - Infolinia In Post to: dla tel. stacjonarnych - 801 400 100, dla tel. komórkowych - 722 444 000; strona internetowa: www.inpost.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!