Nowe biuro obsługi ulokowane jest w pobliżu centrum miasta, w sąsiedztwie dworca PKP i PKS, położone jest także blisko przystanków autobusów miejskich. Dodatkowo w pobliżu placówki znajduje się bezpłatny parking.
W trosce o komfort obsługi i wygodę klientów "Energii" nowe biuro ulokowane zostało na parterze budynku. W nim na powierzchni 110 m kw. usytuowanych zostało pięć stanowisk obsługi. Klienci będą mieli także możliwość skorzystania z bezpłatnego telefonu umieszczonego na sali, umożliwiającego szybkie połączenie z telefonicznymi konsultantami w tzw. Call Center. Do ich dyspozycji umieszczono w biurze również kiosk multimedialny, pozwalający na kontakt z elektronicznym Biurem Obsługi Klienta.
Godziny pracy biura pozostają bez zmian. Czynne będzie:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach 7-14.30
wtorek - w godzinach 7 -17.
Jak dotąd płatności za energię elektryczną można dokonywać w sieci VIA Moje Rachunki. Lista punktów dostępna jest na stronie www.billbird.pl. W pobliżu nowego biura znajduje się ich aż osiem.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?